Cover

Cover

tisdag 23 juli 2013

Träning med Toubab

Egentligen skulle jag varit och tränat med Hanse i lördags, men Moa ringde och frågade om jag ville komma och hjälpa till vid inspelning av stuff för Pole Art. Så det blev att åka till Telefonplan och hänga där istället :)
Resultatet kommer bli fantastiskt, kan inte vänta på att få se det!

Och igår skulle jag också ha tränat, men skulle ta en tupplur och satte larm. Fail.. för jag satt det på söndag. Så sov gott hela kvällen istället.

Idag var jag dock till studion och körde med Toubab.
Grymt pass med mycket mage och stänga bröstet. Så det blev en del handspring övningar och lite påbörjan till flaggor. Jag har ju sämst koordination, orkar inte med mig själv ibland! Fick lite hemläxa och träning på måndag igen, sen blir det inget förens runt 26 augusti igen. Men klasserna startar snart woho! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar