Cover

Cover

måndag 8 juli 2013

Fredagsköttning

Var i studion i fredags i tre timmar med Hanse och köttade. Mycket rygg, axlar och magfys. Bryggan börjar kännas bättre. Vi låg även på block, körde svandives och supermans. Har seriösa problem med att köra supermans med armarna först, det blir alltid huvudet som nån slags gamhals och sen armarna. Så Hanse fick säga "armar", jag lyfte armarna, "huvud", jag lyfte huvud och sen upp.

Sen var det lite splitstrecth. Jag gillar att göra den mot ribbstolen för då kan man ta tag i den och dra sig bakåt när man behöver extra hjälp att komma bak.


Aysha på vänster sida aka min nemesis. I måndags gick det bra att sätta den, men nu var den lite ranglig. Så Emma fick passa mig.
Vi försökte även vara kreaktiva och använda boxen med trick och sätta ihop dem. Den första vi drog var elbow fang. Från handspring och in i den. Hanse passar som vanligt. Svårt att få bra grepp med armbågen så den är rak och ful. Bara att fortsätta kötta!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar