Cover

Cover

söndag 26 augusti 2012

Pole Art 2012

 Såhär glada, förväntansfulla och inte så stressade var jag och Clara innan allt körde igång.
Såhär såg jag ut när jag kom hem, till säng, bad L göra makaroner till mig, åt dem,fixade mig och somnade igen.

Det var otroligt kul att få vara med om Pole Art för första gången. Inte som åskådare utan som backstage co-ordinator. Till min hjälp hade jag Clara som var fantastisk med mina små utbrott, vilt uppspärrade ögon när folk inte var på plats och mitt eviga "Clara, hör du mig" på walkie talkie. Och tre pole-cleaners, Henry, Camilla och Elsa. Bra jobbat! Och tack Nelle som gav mig förtroendet backstage!

Hann se lite uppträdanden då och då, snacka om motivationshöjande! En välbehövd spark i rumpan inför höstens tränande.

Min favorit var Natasha Wang och Steven Retchless.
Idag blir det workshop med Natasha och Jenyne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar