Cover

Cover

måndag 13 augusti 2012

Danmark, del 1

I fredags åkte jag till Danmark och besökte Zemma som skulle förnya sina bröllopslöften. Hon började pole i februari så vi gjorde ett besök på hennes studio i Roskilde.

Blev lite arbete med bryggan. Den känns bättre, men det finns fortfarande massor att jobba på. Skulle behöva komma in mer med benen så den inte är så lång, men jag är ganska nöjd just nu. Känns och ser ut som att det öppnar upp sig med i axlarna så jag kan pressa mer.

Rebecca, feedback!

2 kommentarer:

  1. Snyggt! Du har fått mkt bättre axlar även om de alltid kan bli bättre, såklart ;) Du måste jobba med bröstryggen mer, precis som jag själv, och öva på att stå längre i ett djupare läge för att vänja kroppen vid positionen.

    Vi får köra lite rygg-OP emellanåt så kommer du bli vig på nolltid!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äntligen känns det som att nåt händer! Woho! Kommer bli mycket Op har jag en känslan av ;)

      Radera