Cover

Cover

måndag 27 augusti 2012

Jenyne Butterfly workshop

Sista workshopen för söndagen!
Denna gång med Jenyne, underbara fantastiska lilla människa! För liten, ja det är hon, typ yttepytteliten men så SJUKT stark!

Vi gjorde shoulder mount till split. Det gick ganska bra, men på filmen så är min jade fruktansvärt ful! Vad hände!? Det blev en krokig vade!Som tur är blev den normal igen, men det fick jag inte med på film. Ska försöka filma om den på OP på tisdag.

 

Sen gjorde vi shoulder mount-split-superman, en form av snurr som jag inte riktigt fick till om inte Hanse lotsade mig. Samt the twistie split som är jätterolig!

Samt att vi gjorde janeiro... åååååååh,  det är ett trick jag verkligen inte gillar. Men nu fick jag lite ahaupplevelse, när vi gjorde den med Justinie fattade jag inte ett smack.

Jenyne och mig i varsin jade..:) Nu blir hon borta i två år med Cirque de Soleil, men jag hoppas hon kommer tillbaka efter det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar