Cover

Cover

måndag 13 augusti 2012

Danmark del 3

Och här kommer lite filmer :)

Backhook till invert.
Skulle vilja få till den backhook till shoulder mount. Snyggt och lite oväntat.

Hur man gör en brass bridge, tycker den är supersnygg.
Denna är inte så bra med tanke på var mina händer är, men det var lite svårt att få fast benet och trycka upp sig på en 40 mm.

Kombo:
Klättra, invert, aysha (sluta torka av), marley(?), superman, shoulder mount.

Kombo:
Shoulder mount, aysha, seg superman, shoulder mount.

Känns bra att äntligen kunna göra en air shoulder mount utan att behöva sparka ifrån.
Och att även kunna göra lite fler trick på raken än att bara göra ett trick och sen hoppa ner.
Fick ett tips av Justine att alltid klättra upp en liten bit innan man gör något, då måste musklerna alltid jobba.

2 kommentarer:

  1. Orättvist att du klarar SM från Superman innan mig! ;) Måste jobba på den, har airSM men lyckas inte få till den från Superman :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är så mycket bättre på att improvisera än mig :) jag känner mig som elefant om jag inte vet vad jag ska göra! Superman-air sm för dig i höst!

      Radera