Cover

Cover

onsdag 15 augusti 2012

Barcelona del 3

På stranden! Gillar inte att bada, Barcelona var tyvärr inte undantaget som bekräftade regeln. Lite för kallt i vattnet för mig. Mycket bättre att ligga kvar och läsa..:)
 Efter private med Justine.
 Jade med Josh.
Sista kvällen av retreaten. På stranden vid flygplatsen. 
 Seriösa innan...
lekandet kom igång!

 Perfekt för invert
Finn två fel!

 Shoulder mount funkade bra också
Aldrig mer shoulder mount på något så tjockt! Armarna höll på att dö!

3 kommentarer:

  1. Hej Emma!
    Ditt och Hanses dansnummer var jättefint verkligen, jag blev tårögd nästan :)
    Jag var inte på plats, men hittade det på youtube nu, hos Poledancedotse. :)

    En fråga, om du har tid.
    Lite knäpp fråga, men ändå :)
    Har du samma färg på håret nu som på dessa bilder?
    På en bild, i ett nyare inlägg såg det väldigt lila ut, men sen ser det klarrött ut på alla bilder.

    Rebeccas rödrosa är supertjusigt med, men det är det där knallröda, riktigt röda jag alltid viljat ha.

    Det såg jättevackert ut i videon på dig och Hanse nu, så tänkte bara höra om det är samma färg som på dessa bilder och äldre bilder..

    (jag måste ju ta mig till frisör om jag ska få sådär, just nu har jag bara tonat, men ja, det är rätt lysande rött i solen, men diskret, så ser nästan brunt ut inomhus.. och jag har rätt mörkt annars, så det är inget jag kan göra själv.

    Jag är inte heller säker på om jag vill bleka och ha mig, men längre fram kanske :)
    Det är alltid lite svårt att peka ut just vilken nyans och färg man vill ha :)
    Ditt är jättevackert iaf :)

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Trist att du missade det, det var så roligt! Nästa år..;)

    Jag fixar mitt hår hos Hanse, så ett tips är att gå till honom och få det gjort. Man blir aldrig missnöjd! Han använder Loreal Majicolor tror jag den heter på utväxten och toning från special effects. Jag har använt lite olika nyanser.
    Just nu är det lite mer åt det mörkare hållet än vad jag haft innan, men så som det är på filmen, så ser det ut nu..:)

    Hoppas du fick lite svar, annars är det bara att fråga på..:)

    SvaraRadera
  3. Hej

    Tusen tack för svaret. Ja, jag bor inte i Sthlm, utan i Sundsvallstrakten men har kontakt med en bra salong där, och dom är intriktade på många olika färger.

    Jag var där härom dagen och visade några bilder på ditt hår, hoppas det är okej :) jag visade andra bilder också på annat hår som var ungefär som den nyansen jag vill ha.
    Min poletränare jag haft här, har färgat sitt hår där, illrött osv.
    Så jag tror det kommer gå bra.

    Men jättebra och kul att du svarade, tack för hjälpen.
    Ditt hår är underbart iaf, jag vill ha verkligen liksom sådär rött :)

    SvaraRadera