Cover

Cover

onsdag 4 juli 2012

OP-ryggstretch

Jag tror vi alla har en liten öm punkt som vi helst bara vill glömma, som vi inte är helt nöjda med att ha och att man får lite smått panik så fort man tänker på att man ska träna den.

Min ömma punkt är min rygg samt mina axlar. Många pass går man till och är superpepp och glad. Sen finns det de passen som man bävar för, man är nervös, kallsvettig och skulle helst gömma sig under ett täcke.
Ligga på block var fruktansvärt i början, waterfalls får jag fortfarande svindel av och kan känna lite (OBS! MYCKET) panik av. Axlar ska vi inte ens gå in på, stel tant på 80 år.
MEN! Det behövs jobbas på!
Tränade ryggstretch med Rebecca idag, mycket nöjd trots allt.
Hon passar, ger bra tips, förstår många av ens problem för hon har själv haft dem och hon är rolig att träna med.
 
Ligga på block, fortsättning följer.

Kommer inte ihåg vad denna övningen heter. Men det är ett block mellan händerna och sen ska man bakåt.

Waterfalls, borde ha lite rakare ben.

Början på cheststand.


Gillar inte att gå bakåt, fråga Nelle. Ser alltid väldigt missanpassad ut under klasserna när vi gör denna. Men det är bara att kötta!

Lite bättre än första.

Och så den lilla början till cheststand.
Jag vet inte varför den sista bilden är med, jag kan inte Movie Maker så bra.:)

2 kommentarer:

  1. Det var ett mkt bra pass igår, gillar att träna med dig med! :) Hoppas du inte tycker att jag är för bossig bara :P

    SvaraRadera