Cover

Cover

måndag 23 juli 2012

Intensivkurs dag 8

Igår var den sista klassen på intensiven.
Trött, öm och allmänt slö sov jag i soffan tills det var dags att bege sig.
Av någon anledning blir man alltid piggare när man kommer till studion, hur kommer det gå, vad kommer vi göra, hur mycket kommer jag svära osv osv.

Det gick bra igår.
Vi gjorde
* aysha till flagga
* en annan variant av sm
* alisha (?) till jade
* lunchbox med det fruktansvärda greppet, men det gick.

Körde lite axlar och brygga och Karro drog ganska mycket.
Kunde se i spegeln hur axlarna ska se ut och det går ju!
(Fast någon måste dra som sjutton), men det går..:D
Har helt glömt av skriva upp vad vi har gjort egentligen.
Vi har gjort lite spinny och en del kombos som jag inte kan komma ihåg nu..>_<
Ibland är jag jättebra att skriva upp, ibland är jag totalt värdelös.
På lördag åker vi till Barcelona :D

I brist på annan bild visar jag en av de första jag tog när Ludde gav mig stången september 2010.
Jösses vad man såg ut. Här har jag precis satt mig och håller fast mig av glatta livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar