Cover

Cover

fredag 20 juli 2012

Intensivkurs dag 4,5,6 och 7

Vad dålig jag varit på att uppdatera!

Efter passen har jag varit hemma halv elva, kladdat in mig i linnex och somnat på stört.
Det tar att träna intensivt!
Har inte blivit mycket fotande eller filmande.
Men vi har gjort en massa roliga tricks och övat mer på spinny.
Vilket är något jag verkligen måste öva på!
Vi har börjat med en kombo med Karro och igår visade oss Moa en supersnygg snurr.

Annars är kroppen lite öm så det är skönt med vila tills på söndag.
Då kör vi sista passet. Min mage har aldrig varit så död som efter dessa två veckor!
Nästan så jag tycker Moa är värre med magen är Karro, men bara nästan...;)

För att avsluta visar jag Anastasia Skukhtorova
Hon visar att vill man så kan man! Inspireras tjejer och killar!
"I started to dance on the pole in December 2008. 3 years and 5 month ago. Always believe in yourself! You have a passion, power and patience to reach e erything you want!"
/ Anastasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar