Cover

Cover

fredag 13 juli 2012

Intensivkurs dag 3

Här kommer lite från träningarna onsdags och torsdags.

Gjorde sjuuukt ont på axeln..>_<

Vad min högra hand gör vet jag inte, den har uppenbarligen ingen kontakt med min hjärna.
Ibland har jag seriösa problem att göra rätt med händerna eller att inte få dem att se helt malplacerade ut.

Gillar denna jättemycket.
Slutet är lite kul, kåpan eller vad det kallas satt inte fast så bra, så den fick jag med mig i bara farten.














Vet inte vad denna heter, men snygg är den. När man väl kommer in i den..:) Först gjorde knäna ont, men till slut så. Intensiven är så rolig. Många nya tricks och mycket styrka. Är jag inte vältränad efter dessa två veckor vet jag inte vad som kommer göra mig det.

2 kommentarer:

  1. Jag går nivå 2 och har bestämt mig för att verligen satsa nu. Din blogg är den första riktigt grymma med videoklipp och tips som jag hittat. GRYMT duktig är du också! Keep it up. Du inspirerar mig :)

    /Caroline

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vad snällt:) Och kul att du inspireras..:D
      Du får starta en egen blogg och visa!

      Radera