Cover

Cover

söndag 10 juni 2012

Träning

Idag var det klass.
Vi körde shoulder mount studs fem gånger och sen skulle vi ut i flaggan och hålla.
Tuungt!

Sen gjorde vi jamilla till butterfly. Den gick bra på båda sidorna.
Och brass monkey till raka ben och sen böjda som en liten köttbulle.
Sen var det dags för spinny... ojoj.. här har jag verkligen nåt jag måste jobbat på... så fort jag kommer för nära stången så blir det sån fart att jag bara hänger där och kan inte göra nåt.
Gjorde pencil och sen skulle man till swan. Det gick sådär, fastnade med överarmen så jag fick inte riktigt tag i foten.
Avslutningsvis gjorde ett mycket smärtsamt trick, vet inte vad det heter.
Man satte upp ena benet runt stången och höll i och sen släppte man "bara".
Fy sjutton va ont det gjorde!

Fick mycket spot av Moa, det var guld..:D

Ingen OP på tisdag, har årsmöte med bostadsföreingen.
Får se om det blir något imorgon. Onsdag är det stretch.
Har mycket att ta igen så det är dags nu, kommer nog få ta igen en del i höst också.

1 kommentar: