Cover

Cover

tisdag 25 september 2012

Uppdatering!:D

Länge sen jag uppdaterade nu, hm... Känns som att jag skriver det i varje inlägg nu.
Men här kommer lite smått och gott..:)

Projekt: brygga
Vänster: foto taget idag
Höger: foto taget 10 augusti
Idag gjorde vi swandives, waterfalls m.m. Man blir lite korkad när man missat en del. Tog igen benstretch och mitt upp i allt när Nelle säger vad vi ska göra får jag blackout. Straddle...split...eeeeh...Men ben gick ok för att inte ha blivit stretchade ordentligt på väldigt länge.
Fick även två övningar, en där man ligger med knät inåt samt krama knät. Förhoppningsvis ska de hjälpa mig att få bukt med två problemområden.

Rygg gick också ok, känner att jag kan hålla en brygga en länge stund. Det kunde jag inte när jag började stretcha ryggen, då gick jag ner efter en sekund och höll på att dö.

 Lite träning för något som kanske kommer framöver..:)
 Lite flum hemma. Det är ganska bra att ha ansiktet som måttstock. Ju längre ner på ansiktet jag kommer desto bättre.

 Victory is mine! Tror jag och Hanse klarade något dubbeltrick!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar