Cover

Cover

söndag 27 maj 2012

OP och klass

Idag körde Camilla och jag OP. Lite ayesha, handspring och lunchbox. Vi provade allegra, men jag tror vi behöver seriös hjälp med den..:)

Ayesha


Handspring, sämre sidan


Samt lunchbox med annat grepp. Denna testade jag på klassen förra söndagen och den var anledningen varför jag var sur efter. Jag fick inte runt armen och få stången i armvecket. Nu får jag visserligen dra den på plats, men känns bättre än förra gången.
Note to myself: droppa höfterna först innan jag börjar böja benen.



På träningen gjorde vi handspring, aysha, lunchbox med annat grepp samt en kombo som definitivt ska övas på! Invert-aysha-marley,scorpio-scorpio contortion-handstående med benvariationer Får försöka filma på OP. Samt en snurr på spinny som jag inte vet vad den heter, rolig när man väl kom iväg i den..:)

1 kommentar:

  1. well done! Ja, vi behöver hjälp med allegra....:=) NExt time!

    SvaraRadera